>>>>>>>> mE

Tuesday, August 28, 2007

十五年的友谊


今天又收到几位姐妹的"E-Greeting Card" and Post Birthday Card.... Thanks all my dearest sister.

其实我们这班姐妹数一数也有十五年的历史了(可能超过十五年)。。。好长的一段日子啊!!在这十五年里我们‘斗嘴’了无数次,‘翻脸’了无数次,但到最后还是彼此容谅,因为我们彼此太了解大家的个性了。

在此我想再次的说声谢谢你们给我的 ‘友谊’, ‘关爱’,‘容忍’我的坏脾气,‘容忍’我常常 @#%#%^*$^&@ 哈!哈!哈! ( 那是我的左右铭 )

千万千万要切记,十几年的友谊得来不易。。。。希望大家努力经营,因为人生没有几个十五年。。。。。。。

1 comment:

pisces said...

Time fly really fast, now aday, most of us is busy... or lazy...? some is marriage, some is bcome a mother...some is bcome a yellow face women? like me? ha ha... but one thing never change is our friendship... as u said 15 years of friendship is not easy, i hope we all can keep on our freindship fresh n true untill forever...