>>>>>>>> mE

Saturday, July 14, 2007

右眼跳!!真的那么衰!!



原来"右眼跳"必有衰运。
就那短短的几小时我的衰运就应验了。。。哟!好衰唷!
但衰运却降临在我心爱得baby身上。。。超心疼的。
饭后,带了我那 " 小猴, 小鸡到" Front Yard "戏哈。。。
小猴乐与enjoy skateboard。。。 所谓的 " 乐极生悲"
小猴堕马(skateboard ... 啦)。。。 中了个头奖 。。。好大的一个头奖哦!!
小鸡呢!唉。。扮演空中飞人,也中了个头奖。。。emm, 可能是二奖吧 !
我这整个月真是有够衰。。。各位游客, 是否有甚么去衰运的好方法与我分享分享。。在下真的感激不尽。。。但以身相许就免谈了, 哈!哈!!

5 comments:

TwiNkLe LiFe said...

Heavengal........
不幸看到这种局面. 看到两个可爱的小宝宝受伤..."心"之痛. 我不知道如何排除运气不好,但我会祝福你的家人.好运.....身体健康.:D

HeAvEnGaL said...

谢谢你的祝福, 所谓 "不幸中之大幸"。。。该庆幸我们还健康的活著。
人生往往起孚不定,要学会如何去面对。。 从错折中学习成长
虽然 "心"之痛非言语所能表达。。。
但也庆幸的看到我小宝宝的勇敢与学习自我保护。。。
必竟, 成长之路是他们必经的。。。
而我能做的就只有默默的照亮着他们的必经之路。。。 直到。。。

Anonymous said...

wow..... your children are so cute.... i like it.... this kind of scene....seem like really pain for your children lo.... pity only. i see i also wanna go to sayang them.

HeAvEnGaL said...

Walaooo.... jesline on the blog tim...hehehehe, welcome welcome.

My kids cute?? Janganlah kena tipu.... Super Monster they're, wanna keep them for a night..hahahah!!

pisces said...

what a bad day n what a pity little boys, god bless u n ur two little boys, but this is our childhood, i think most of us also experience the same happen b4, i remember when i was young im playing with some kids, we jumping on the timber n suddenly i fallen down n my head hit the nail from the timber n all my face n my shirt bcame bloody... AND... all the kids r run away... so i (a pity girl) go back home alone... :-( i didnt cry coz i didnt feel pain...ha... this is one of my funny n sweet memory in my life...